onsdag, oktober 01, 2014

Fick en trevlig överraskning i går.


 
 
Gulliga bloggvännen Britt skickade en överraskning till mej. Underbart.

Hissen står...som sagt...så jag hade laddat min kasse med handarbete och grejer som skulle tvättas....
har ju ingen maskin hemma eftersom jag tycker att det är onödigt ty tvättstuga finns bara ett stenkast bort.Nu  när hissen står så hade det ju varit bra med en maskin hemma.

Nå ja......det gick ingen nöd på mej.....för undertiden som maskinen jobbade så stegande jag ner till posten och hämtade ett litet paket.
Innehållande det som syns på bilden.Vilken lycka♥
Där satt jag i tvättstugan och njööööt för fulla muggar .
Det blå garnet är så mjukt och fint.det ska nog   bli en halsduk till mej... en sjalvariant.
Det rosa blomgarnet ska nog bli en liten kofta till någon behövande.
Knapparna kommer väl till pass i något barnplagg.

 
 
 

1 kommentar:

  1. Så roligt att jag kunde göra dig glad Soili. Du ger och ger och ibland måste du ju få något tillbaka själv också.
    Må gott och sticka lugnt!

    SvaraRadera