söndag, juli 20, 2014

Lite redovisning igen.

Dom här 7 hjälmarna med små tossor är stickade av May ...en av seniorerna på vårt café..... har startat sin resa slutdestination  Manduar i Gambia......med ett stopp på vägen  i Falun.
 
Dom här hjälmarna har jag stickat dom är också på väg dit.

Men dom här BW hättorna vill hellre resa till Skara.Till Slättmissionens Hjälpande Hand.
Dom vill resa tillsammans med ett gäng kompisar...jag tror det är 11 stycken.

 
Dom här gjorde jag igår.Ytterligare en är snart klar.Dom är så galet roliga att göra.

 

5 kommentarer:

  1. Anonym9:43 em

    Så fint alltihop!! :) De små hättorna var ju så söta, är det eget mönster eller var kan man köpa detta??
    Mvh / Ingrid

    SvaraRadera
  2. Mönstret är utlagt på facebook av sign"Blue Whiskey" i en grupp som heter"Handarbeta för välgörenhet" Det är en öppen grupp så du hittar mönstret där..... jag har gjort en egen variant av hättan.Började med en africanflower sen har jag fortsatt med mönstret.

    SvaraRadera
  3. Milde tid Soili här lyser minsann flitens lampa. Så mycket fint och värmande du och May fått till.
    Jag hoppas du har en härlig sommar.

    SvaraRadera
  4. Anonym4:31 em

    Kan bara säga att jag beundrar dig för din flit

    SvaraRadera
  5. Du är otrolig!Fantastiskt jobb du gör!kram

    SvaraRadera