söndag, mars 28, 2010

Tröstade mej med lite virkning.

Den häinga Nassen ska på födelsedagskalas.

Mina"Kalenderflickor"har fått lite sällskapen av en äggvärmare och en liten Zombi.


Jag blir frustrerad på dom där säkerhetsögonen,det är ett helt företag och få dom på plats.

Varför i helsike ska dom vara SÅ svåra,jag vet....dom ska inte kunna petas loss av små barnfingrar,men det kvävs ju nästan en karlakarl för att trycka på den där lilla plastpluppen.

Är det någon som har ett tips på hur man ska gå till väga.
Har provat med en hylsa till en kulspetspenna,men jag orkar inte trycka så hårt som det krävs.

Höll på en hel kväll innan jag fick dit Zombiögonen.

Roligare kan man ju ha än sitta en hel och kämpa med ett par ögon.

Nu ska jag ta tag i Aprildockan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar