torsdag, juni 14, 2007

Härlig kvälls lektyr/ Ihanaa ilta lukemista......






Så har jag ju förståss härlig kvälls lektyr ,detta kom på posten i fredags.



Där finns det också en hel del som jag vill göra.Nu blir det problem......


Svårt val,känner mej som Gösta Ekman--"Aftonbladet eller Expressen".Varför ska man göra det så svårt för sig??Ju mer man bläddrar ju mer virrig blir man.


Victorian Lace boken är ju förståss på engelska med jag gillar att tyda diagram,och det finns det gott om i den boken.


Boken -Sticka romantiskt,modernt beställe jag på Damms förlag.


I den boken finns beskrivning på den ljuvliga Cirkelkoftan i tunnt mohairgarn,bilden finns lite längre ner på sidan.



Sain perjantaina postiska nämä kaksi ihanaa kirjaa.Englantilaisessa Victoria Lace kirjassa on ihania huivi malleja,ja tuossa ruotsalaisessa kirjassa on hienoja romanttisia malleja,voi,voi.

2 kommentarer:

  1. Jag har också funderat på att köpa Victorian Lace boken, den ser ut att vara vacker...

    SvaraRadera
  2. Boken är helt underbar.Vackra stämningsfulla bilder.

    SvaraRadera