torsdag, mars 01, 2012

Tiden bara flyger iväg.........i morgon är det fredag igen.....

Har stickat exakt efter mönstret.Här är resultatet.BARA ETT BLAD ?????? Hmmmm.
Det verkar lite konstigt.På båda framstyckena ska det också vara bara ett blad.
Tittar man riktigt noga på fotot av lilla Sessan Estelle så ser det ut som om det är flera blad.
Men det är väl så att mönstret inte är exakt utan hon som skrivit mönstret har tittat på fotot och komponerat ihop en kofta som ska likna den kungliga.Nå ja........jag ska sticka den klar i allafall.behöver handla lite mer garn....trodde jag hade några nystan av detta rosa men det jag har är av ett annat märke.Så kan det gå.
I morse såg det ut så här......Rosa liten Prinsesshätta i Tilde garn.
Sen är det början på bakstycket till Lilla Sessans kofta.
Mönstret finns på Aftonbladets Plus sida. Man måste vara kund på Plus för att få mönstret.Nu när jag har det och läst igenom det så tycker jag att mönstret verkar lite konstigt....
Ville se vad det är som verkade konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar