torsdag, juli 28, 2011

Glädje besked !!!!!!!!



Var på KS förra veckan på återbesök hos doktorn som opererade bort "monstret"i urinblåsan.

Han hade ett glädjebudskap till mej.Tumören är borta och den hade inte hunnit skickat ut sina budbärare till andra ställen i kroppen.Ingen mer cellgiftsbehandling. SKÖNT .


Nu gäller det att få tillbaka krafterna.Cellgiftsbehandlingen mellan jan-mars drog musten ur min kropp.TOTALT !!!!


Nu får man bara hoppas att det inte dyker upp några "objudna gäster" någonstans.Men sådan tankar vill jag inte ha.

Sjukhuset kommer att hålla koll på dom genom regelbunder återkommande kontroller.


Nu ska jag sköta om min lilla kompi"nyponrosen" den nya blåsan :)

Tänk om man skulle pimppa till den med lite virkade blommor.......tanken föresvävade mej.Hahaha....

Men det går förståss inte för påsen ska bytas varje dag.


Det är i allafall härligt att allt har gått så bra.


Positivt tänkande och mina stickningar har hjälpt mej hittills.


7 kommentarer:

  1. Grattis! Så kul att höra att du är bättre. Håller tummarna för att fulingarna inte kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Men åh så härligt. :)
    Underbart. Nu blev jag superglad.
    Och dom där rackarna ska inte komma hit o komma, då får doms tryk.

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna så att du får fortsätta nu att vara frisk.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  4. Ia i Uppsala9:44 em

    Härligt att höra! Märks att du är på G igen med alla dina alster. Själv håller jag bl.a. på med en "Pippi-tröja" till en två åring och en virkad tröja/jacka till min jobbarkompis. Ha en fortsatt bra sommar.

    SvaraRadera
  5. Hej Soili. Underbara nyheter. Att pimpa din lilla ros med virkade alster visar ju vilken underbar humor du har. Håller tummarna för dej . KRAM//Anette

    SvaraRadera
  6. Åh, så underbart!!!

    SvaraRadera
  7. Så glad jag blir för din skull! GRATTIS!

    SvaraRadera