måndag, juli 26, 2010

I dag kom det mera garn......sista i vinstskörden från VM-stickningen.

Kolla...kolla...kolla.....UNDERBART.

Tusen,tusen tack Alexandra.(finns på raverly som Grodanstickar)

Jag älskar lila.Paketet doftade ljuvligt(den stickade lilla påsen på bilden)
Lavendelpåsen har redan fått ett nytt hem bland mina lakan.

Nu blir det till att fundera vad jag ska åstadkomma av allt garn jag fått.

Det lila lingarnet som kom i dag.....det vet jag i allafall-det ska bli en sjal.

Har länge suktat över ett sjalmönster som jag sett på stickcafét.Men jag har tyckt mej inte ha råd att köpa lingarn,alla vet ju att det inte är precis billigt.

Så jag är extra glad över lingarnet.

Aplacan och dom övriga vinsterna får vara ögongodis ett tag.
Jag vill ju inte förhasta mej :) mönster och modell besluten måste få ha sin tid att mogna.



3 kommentarer:

  1. Åh, vilka underbara garner!Lila är en fantastiskt fin färg, det tycker jag också.Njut av detta - sött med lavendelkudden!
    Maria

    SvaraRadera
  2. Himmel och pannkaka!!! Så vackert! Det är du sannerligen värd som handarbetar i en sådan rasande fart och får så mycket sött gjort!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Förstår att du är glad! Du är värd allt garn och det har verkligen fått ett bra hem hos dig!

    SvaraRadera