lördag, maj 08, 2010

Klänningen är klar.


Nu väntar den på sin ägarinna.

7 kommentarer:

  1. Vad fin den blev! Duktig du är! Ulrica =o)

    SvaraRadera
  2. Klänningen blev verkligen fin! Somrig och färgglad!

    SvaraRadera
  3. Men oj!!!! Verkligen jättefin! Gillar, gillar:):):)

    SvaraRadera
  4. Jag igen!
    Jo, du frågade för ganska länge sedan om min blommiga bebishjälm. Jag tror att Willow Fairys mönster och mitt är väldigt lika men jag har ett som jag stickat sedan första syskonbarnet föddes 1982. Jag har modifierat det lite eftersom jag ogillar att sy ihop... Beskrivningen finns på min blogg om du tittar på etiketten bebishjälm.

    SvaraRadera
  5. Den blev jättefin, du är verkligen duktig.Nu fick jag tips om var jag hittar mönster på en babyhjälm.

    SvaraRadera
  6. Denne kjolen, som vi sier, er veldig fin!
    Jeg likte denne måten å bruke oldemorsruter på, som dekorasjon!
    Her har vi ennå sne, veien er bar men ikke et eneste blomsterbed er kommet fram!
    Klem!

    SvaraRadera
  7. Den här klänningen har jag också stickat. Det var mitt första stora projekt :-) Min går i rosa och vita toner :-) Den är så snygg! Tyvärr blev min för stor:-(

    SvaraRadera