tisdag, november 10, 2009

Ett litet disk kit....kan det vara nåt'

Har tänkt mej 1 diskboll och 2 diskdukar som et kit.
Det ska bli spännande och om det finns något intresse.
Jag fortsätter i allafall och fyller på bordet så länge jag hinner.Om dom inte går åt så får det bli lotterivinster i stället....eller julklappar.
Ett lite tillägg:
Garnet jag använder är bomullsgarn av typ Avanti Cotton,man ska inte ha merceriserat garn,det har inte samma uppsugningsförmåga.Har inte provat om ljusvekegarn fungerar.Det är ett tjockare garn.Jag skulle nog hellre använda det till grytlappar.



10 kommentarer:

  1. Tycker det verkar som en utmärkt ide

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med Sunna!! =)

    SvaraRadera
  3. Så hade jag tänkt att mina julklappar skall se ut..........hoppas jag hinner sy korgar att lägga dom i oxå

    SvaraRadera
  4. Diskboll istället för diskborste, så fiffigt:)

    SvaraRadera
  5. God morgon! Är det bommul Du stickar dem i? Ha det gott! Kram, Elle

    SvaraRadera
  6. ja,Elle,det är omercerireat bomullsgarn,typ Marks Avanit Cotton.

    SvaraRadera
  7. Oh, läckert...
    Jag skulle vaara intresserad av det oranga setet...
    Mina favvofärger..

    SvaraRadera
  8. Elin= Ett diskkit fixar du väl i ett nafs :)
    Om inte så återkom gärna.

    SvaraRadera
  9. Jovisst fixar jag det själv, men det var så läckert det du hade gjort. :)
    Men ska greja på lite framöver, så får man se vad man hittar på...

    SvaraRadera
  10. Vilken rolig grej! Lite annorlunda och funkar säkert jättebra!

    SvaraRadera