måndag, oktober 12, 2009

Så var det måndag igen......

Ju äldre man blir desto fortare går tiden och desto långsammare går jag :)

I går var jag ute i det vackra höstvädret(glömde kameran som vanligt)

Hittade 2 nystan svart garn i en påse och dom förvandlade jag under em och kvällen till pulsvärmare,piffade upp dom med lite pälsgarn.Ett par fick pälsgarn med paljetter men det syns inte på bilden.Dom ligger längst fram.Stickade dom på frihand,inget mönster.

Gjorde likadan till förra årets julmarknad,då i oloka färger men det var bara svarta och vita som efterfrågades så i år blir det inga mönstrade.

Det kommer att bli mest diskglädje som kommer att ligga på mitt bord,lite pärlor också.

2 kommentarer:

  1. Jätteläckra pulsisar, vet du jag tycker det är knöligt att sticka i svart, kräver riktigt bra lampa

    SvaraRadera
  2. Bara SÅ läckra! Vill ha!!! =oD

    SvaraRadera