söndag, augusti 10, 2008

Så var det liteOS stickning......



Så har jag kommit lite längre på min halsduk.Nu är det 2 nystan som blivit en massa maskor.har fårr frogga några varv ibland(maska för maska)för när det är spännande på tv då missar jag lite ökningar eller hoptagningar,men jag hinner se det redan på nästa varv så det blir ingan stora froggningar(som tur är)Nu ska jag lägga undan stickningen för i kväll och den får vila i morgon med.jag kommer att hinna få den klar i allafall.Mönstret är snabbstickat.

Känner för at virka lite grytlappar till julmarknaden.kanske blir det lite pärlande också.Har fått beställning på 3 små pärlhundar.Men jag har inga 10mm vaddkulor förståss.Ska försöka med 12 mm och se om jag kan få till det med dom kulorna.Hundarna blir lite större.Men det kanske går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar