söndag, februari 03, 2008

Kan inte bestämma mej......




Nu måste jag"smälta"mina funderingar på vad gäller pulsklubbens mönster

Vet inte om det här blir så snyggt men nu får det bli dom här färgerna.

Jag har bestämt att inte köpa garn utan använda det jag har,så är det med det......
Har kommit så långt att pärlorna är på tråden(fast dom syns dåligt på fotot)Det är den ena sorten,det ska vara 2 olika storlekar på pärlor.Dom lite större får vänta ett tag.Under tiden jag funderar så satte jag igång att sticka på en sjal till.Lade upp 360 maskor av ett garn som min son köpt i Turkiet.Såg en modell på en norsk blogg och tänker testa den.
Februari socka nr 2 har avancerat till hälen.
Nu ska jag kolla på Wallander filmen.

1 kommentar:

  1. Wallander är bra men det var ett avsnitt vi hade sett så här blev det Rome istället...

    Svart och lila blir snyggt!

    SvaraRadera