torsdag, september 06, 2007

Vilken genialisk idé...Monsterrutor.

Vilken fantastisk idé,Monster-Mormorsruta.Bli av med alla sina restgarner,virka en enda JÄTTESTOOOOR Ruta.Mina restgarner verkar ha ett eget BB hos mej.Det blir bara fler och fler nystan,fast jag inte handlar garn?????Konstigt.*skattar*Vem kan det vara som ser till att mitt garnförråd inte minskar.Inte kan det väl vara jag?????Nå i vilket fall som helst,det må vara hur det vill med det,men nu får mina restgarner passa sej väldigt noga.Jag har möblerat om lite i dag och fick stuva om mina garnpåsar och lådor...oj oj,det är en hel del.Har tänkt att ta en bild på allt jag har,men ännu har jag inte fått till det.Det verkar som om mina nystan inte vill bli förevigade,en del av dom gömmer sej på alla möjliga mer eller mindre konstiga ställen.Fast jag har dåligt med utrymme så hittar dom ställen att gömma sej på.Jag har också anslutit mej till Stickameras Julklappsbyte Man blir ju aldrig för gammal till att glädjas över att få en hemlig julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar