måndag, juni 27, 2016

Ojoj....va tiden går.


Det var länge sen jag skrev något här på bloggen. Det blir så ibland.
Har kommit in i en period som heter "jag ska göra det sen....men först ska jag..." osv.
Det där "sen" dyker liksom aldrig upp. 
 
Nog har jag sysselsatt mej hela tiden både med det ena och det andra.
Har avslutat en del "surkart" som legat och samlat damm......har också repat upp några misslyckade arbeten.......jaaaa....jag misslyckas många gånger med det jag ska göra....då åker stickningen ner i en påse och sen in i garderoben....hihihi....sen hamnar påsen längre och längre in i mörkret.
Inte har jag tagit bilder på det jag fått klart ...det mesta  har redan åkt vidare till sina uppsamlingsställen.
Har uppdaterat min dator till 10:an så jag känner mej lite " vilse i pannkakan" så att säga.
Måste träna lite mer ...hittar inte dom bilder jag lagt in. Men jag får leka detektiv och det är roligt.
Bilderna finns någonstans....och i dag fick jag napp.
 
Dessa små ponchon har jag gjort nu i helgen.
Sara på vårt café åker med sin familj till Toronto. Ska hälsa på sin syster.
Saras 2 små flickor (2 och 4 år) Lydia och Salem ska få dom här
Mönstret tills på Svarta Fårets hemsida.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar