tisdag, september 15, 2015

Stickorna har fått jobba.


 
Det här har rest vida till en Nepalinsamling.

 
En del av dessa tågsockor har rest till  Grekland

 
Dom här mössorna ligger fortfarande här hemma och vänta på att då resa vidare.
Där ligger  några virkade sommar mössor också men dom får nog ge sej till tåls och vänta här hos mej till nästa vår.
 
Nu får jag nog sansa mej lite med välgörenhets stickningen....om jag kan.
 Julklapparna plockar på uppmärksamhet.  Kan inte ens bestämma mej för vad jag ska göra.
Hmmmm....Hjärnkontoret får säja till sin personal att sätta lite fart i idéverkstaden.
 
 JAG gå ner till cafét ...läsa tidningen och sen ska jag hämta sonens hund OZZIE på en kisspromenad.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det kommer så mycket fint från dina stickor och virknålar. Jag fattar inte att du hinner med så mycket.
    Som du säger, nu är det dags för julklappstillverkning så lite annat får stå tillbaka.
    Må gott finaste Soili.

    SvaraRadera
  2. Förresten......har du några adresser till hemsidor för Grekland och Nepal?
    Jag saknar lite nya ställen att skicka till.

    SvaraRadera