söndag, mars 03, 2013

Flitens lampa har lyst hos mej.

Pyttsallad blev klar i fredags.
Garnet är Drops Delight.Nu ska den blockas.
 
 

Harockså  satt igång med en tunika åt mej själv( kors i taket) inte ofta jag gör något eget,men kunde inte motstå den här.
Bra modell tycker jag .
Tidningen  (Hemmets Veckotidning nr 9) skriver att den har en smickrande A-linje...som är klädsam....passar även dom som har en liten "muffinsmidja" ! Hmmmm....mitt i prick !!!
Har läst igenom mönstret ..... tror inte att jag ska ha ökningar mitt fram(vecken som syns på modellen) tycker inte riktigt om dom.
 
Min favvo garnaffär har fått in ett garn som passar precis.Garnet heter Syren från Marks&Kattens.  Finns i många fina färger.

 

1 kommentar:

  1. Oj oj oj ... vilken fin sjal du fått till , riktigt granner var den ..
    Hos virkas de bara PÅSK ..
    Ha det bäst ..

    SvaraRadera