måndag, januari 21, 2013

Rivstartar 2013

Det har varit  liiiite frustrerat här .....jag kan inte fått  in bilder på min blogg.
Vet inte om blogger har ändrat på något ......
Jag har testat och testat....kollat och kollat..... brukar inte ge mej i första taget.
Jag är ju en novis på det här med datan....men jag har lärt mej att leta runt....prova,prova....och prova igen......och har man sett....I DAG helt plötsligt så hittade jag ett sätt,fråga mej inet hur jag gjorde....men jag fick in bilder igen.Lite omständigare än det var förut,men det kanske kommer att gå bättre när jag fått träna lite.
Sköööönt....nu kan jag koncentrera mej helt och fullt på mina garner igen.
Det har varit lite si och så med det under den sista tiden tackvare det här med bilderna......fast  det syns ju inte på stickresultatet  hihi  ......men det jag gjort är sånt jag kan göra "sovande"behöver inte tänka.

Först lite tillskott till mitt fjärrvärme projekt....jag har inte bestämt ännu vart jag ska skicka det här.
 
 
En halsduk  och 2 mössor
Den randiga är virkad,den enfärgade jag  använt tekniken virkad nålbindning.
Sen kunde jag inte låta bli att testa mossvirkning.Det är ska bli en babyfilt när den blir klar.
Restgarner så jag har ingen aning om hur den kommer att se ut färgmässigt.

4 kommentarer:

  1. du är så himla effektiv, finfina grejer

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint du har fått till. Jag tycker du är duktig som kan så många olika tekniker. Filten blir nog spännande, hoppas vi får se den när den är klar.

    SvaraRadera
  3. Vad flitig du har varit. Fina saker har du gjort.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint du har gjort.. Mossvirkning gillar jag för det blir ju så fina ränder helt automatiskt..

    Kram Maidi

    SvaraRadera