tisdag, juli 31, 2012

Min OS utmaning. 5-timmarskofta.

Två timmar stickat på 5-timmars koftan,resultatet så här långt = en ärm klar.
Började 17.30 när gymnasterna startade på TV 1
19.40 fick jag äntligen in bilden i datorn.Är inte riktigt vän med den här bärbara när det gäller att lägga in bilder.Dom brukar "försvinna"får leka detektiv innan jag  hittar bilderna igen.
Men skam den som ger sej,så småningom så fastnar väl även den kunskapen i mitt teflonminne.
Nu ska jag virka ihop ärmen och fortsätta till den andra ärmen.
Ska bli kul och se hur lång tid det tar och få koftan klar.

1 kommentar:

  1. Oj men det ser klurigt ut men jättebra du visar hur det ser ut , för det där hade jag nog inte klurat ut att det ska se ut så medan man stickar den..Har skrivit ut mönstret och ska börja med den i höst!Kram =)

    SvaraRadera