tisdag, juli 03, 2012

Lite nytt på gång...igen.

Det här ska bli en liten Hexagon kofta så småningom.Andra halvan snart klar.



Sent i går kväll plockade jag bland mina garner.Hittade ett nystan som jag fick för några år sedan.Inköpt Turkiet.Har legat länge för jag har inte riktigt vetat vad jag ska göra.....men nu när jag såg garnet så visste jag precis.Det ska bli Pyttipanna sjal.När man vet bara så där...då måste man testa med en gång,vilket jag gjorde .Resultatet blev bra....
.Men  .huuuuga...har en hel del som ligger och väntar.Men jag har ingen stoppknapp.Den har hakat upp sej......allt får ju kalkavlagringar när man blir gammal....så även min "stoppknapp".
Haha....Där fick jag till det......Bra förklaring.

1 kommentar:

  1. Pyttipannor har jag gjort några stycken nu. Rolig stickning som blir bra resultat.
    Hexagonkoftan måste jag prova på!

    SvaraRadera