måndag, januari 02, 2012

Nytt år nya utmaningar........


Här fortsätter man som förut.Fäktas (inte mycke av fäktande när man kör med rundstickor)vidare med stickor och virknålar.Inte har jag gett några nyårslöften heller.Har kommit till den åsikten att det är ingen idé. Jag kan inte hålla dom i allafall.Lite planer har jag ju förståss....men dom håller jag i säkert förvar.Ligger i en liten mapp i datorn.


Ponchon är i allafall i det närmaste klar.Ska virka en kant runt halsöppningen,tror att det kommr at bli bra.Det blev en hel del garn kvar så jag stickar en tubhalsduk också.Hur den blir i det här Crispliknande garnet....ja det vet jag inte.Det får vi se.Har försståss inte frågat mottagaren,men jag tror nog att hon kommer att gilla kombinationen.Min dotter har godkänt det i allafall,och det är hennes kompis som ska ha kittet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar