måndag, januari 02, 2012

Lite variation behövs



Kände för lite variation..... så i dag har jag virkat detta.(liden man av startitis måntro????)

Ska bli en halsvärmare så småningom.Fick ett tips på FB.Toriro design. Nu ska det plockas upp ett gäng med maskor runt innerkanten och på dom ska det stickas resår.Så långt är allt bra.Garnet har jag grävt fram ur mina resgarnsgömmor.Nu är det bara det att det finns inget mer garn av denna färg.Trodde jag hade mer på ett annat ställe,men sån tur ska man ju inte ha(det borde jag ha förstått)Nu är frågan ...vad ska jag ha för färg på resten.Vill hellst inte köpa mer garn.Om jag inte hittar någon passande färg i mina gömmos så blir det nog till att köpa ett nystan.Annars har ett till ufo kommit till världen på det nya årets första dag.


1 kommentar:

  1. Anonym9:06 fm

    Det här var en rolig idé på en halskrage. Gillar din "variation" på färgerna, kommer att bli kanonfint. Nu gav du mig en idé :)
    hälsningar virkpia

    SvaraRadera