söndag, november 27, 2011

Blev klart i veckan.

Pulsvärmare i Fame trend med paljetter.Lite fel att sticka pulsvärmare i detta garn.Det är ju flerfärgat i längre stycken och då blir det så att det blir lite kinkigt att para ihop dom.Måste nog sticka värmare av hela nystanet,för nu har jag några par som ser lite omaka ut.

Den här baskern är en beställning,stickad i Silencio. Sticka med tjockt garn anstränger mina handleder en hel del,märkte jag.Har inte känt så förut.

Har nog ansträngt mina handleder en hel del på sista tiden.

Men jag blir inte sysslolös, jag har ju mina pärlor som tur är.



2 kommentarer:

  1. och så fint som vanligt

    SvaraRadera
  2. Snygga pulsvärmare! Mycket bra att du delar med dig av både bra och dåliga erfarenheter när det gäller garn du använder. Jag tror du är en av de som använder många olika garner.

    SvaraRadera