fredag, mars 11, 2011

Snart så.........

Nästa vecka får jag min sista behandling........för den här gången.
Har träff med ett annat läkarteam i slutet på månaden.
Då får jag svar på vad som händer här näst.Jag har ju svarat bra på behandlingen så jag hoppas att det är något bra som doktorn har att berätta för mej.
Vecka som har gått har varit lite extra jobbig.
Har känt mej innesluten i en tvångströja.
Öm i musklerna och huden.
Man måste ju ha kläder på sej...hihihi.....
Inga kläder har suttit löst nog.
Men i dag känns det bättre.

4 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att det är bra besked du får. Håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får bara goda besked i fortsättningen.
    Ha en trevlig helg.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Anonym9:14 em

    She is my mum and we are survivors. That´s it! Love you

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för bra besked..

    SvaraRadera