onsdag, januari 19, 2011

Det kom ett brev på posten.

Fick en avi i går ,att jag hade ett brev och hämta på Pressbyrån ????
Vad jag vet så har jag inte beställt något ???
Hämtade brevet,

Vilken härlig överraskning jag fick i min hand.

Grodanstickar hade skickat detta uppiggande härliga garn till mej.




Tusen,tusen tack Alexandra.Du anar inte va glad jag blev.Hämtade brevet på hemvägen från KS.Skulle ha haft min tredje cellgiftsbehandling men dom lille skjuta på behandlingen för mina trombocyter låg lite lågt.Dom håller stenkoll på mej på KS. Verkar som att dom räknar varje liten blodplätt

Nu ska jag få återhämta mej få till den 2/2. Känner ju av lite biverkningar,men inte värre än att man klarar det.



4 kommentarer:

  1. Grattis till det fina garnet! Visste inte att du går på behandling. Antar att det periodvis är tufft. Tänker extra mycket på dig och hoppas att behandligen ska ta kål på "fulisarna"! Njut av garnet!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att Du gillar det =) Det är av ren lycka jag ger dig det, skulle vilja göra så mkt mer för dig! Usch, inte bra att de drar ut på behandlingen, men tur de tar prover & kan justera behandlingen - hoppas du har rätt värden snart igen & kan fortsätta!! Tänker på dig!! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint att du fick garn! Det blir man ju verkligen glad och uppiggad av! Fin tanke också. Jag tänker på dig nu när du har det tufft. Min mamma får behandling var tredje vecka, o visst är det tur att de har sån koll på proverna. Härligt förresten med nya tidningar. Som sagt, man kan ju aldrig få för mycket inspiration :-) KRAM

    SvaraRadera
  4. jag hoppas att "guldmedicinen"(som dom så pedagogiskt kallade det till min bror) hjälper dig<3

    SvaraRadera