lördag, juli 24, 2010

Det kom paket ,på paket,på paket......Vilken härlig dag det blev.

VM i fotboll var givande för mej som synes.
4 vinster.......inte dåligt !!!!Tur som en tokig har jag haft. Väntar på ett mjukt paket till,

Paket nr 1 innehöll detta underbara garn+mönster från Elisabth.
Än en gång...tusen tusen tack.



Paket nr 2 inehöll detta underbara garn.Kom från Elin. Jag har varit sugen på det här garnet väldigt länge,men klarat mej från frestelsen,och nu har jag garnet i min hand....vilken lycka!!!!



Paket nr 3 innehöll ett nystan Zauberball.Paketet kom från Janette

Detta garn har jag"dreglat"över hos Marias Garn flera flera gånger.


Jag är så himla glad.Tusen tack.

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken lycka!

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla fina garner, har du vunnit dem från olika bloggar?
    Himalayan garnet har jag köpt en hel del av, det är så mjukt och fint. Det enda jag tyckte var lite jobbigt var att det lätt delar sig.
    Lyckliga du som fått så mycket fint att göra ännu fler saker av! :-)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera