måndag, juni 07, 2010

SNG#5+6+7

SNG#5 Det här blir ett par byxor,startades i lördags.Efter ett mönster jag gillar,snabbstickad.
Garn av okänt märke.Dom blir klara i dag.


SNG #6 I går satte jag fart på ett nystan ljusblått garn.Ska bli en liten barnmössa.
Mönstret hittade jag i ett stickhäfte som heter Lue design.



SNG#7 I dag startade jag på en till barnmössa,denna gång efter ett finskt mönster.
Garnet är Babybomull .Det ska gå 50 gr till mössan.



SNG#3 filten ,den får några varv också,så den inte känner sej"övergiven"







5 kommentarer:

  1. Du är verkligen duktig, heja på

    SvaraRadera
  2. Oj vad jobbigt att påbörja nåt varje dag,håller mej till att titta in hos dej,det räcker för att bli snurrig,hehe..tacka vet jag mina 4 projekt,det e mycket nog ibland,hehe =)

    SvaraRadera
  3. Kul att se vad du pysslar med!

    SvaraRadera
  4. Fin blogg du har, riktigt kreativ verkar du vara.

    SvaraRadera