tisdag, april 27, 2010

Award.

Tack Stick-Kine


Det är alltid trevligt att få en award.
Underbart med all respons som vi ger varandra.

Om man kör fast i ett arbete eller om man saknar inspiration,då är lösningen så enkel.

Skriv om problemet på din blogg och simsalabim,hjälpen låter inte vänta på sej.

Nu ska vi se.....den här awaden förpliktigar också.


Berätta 7 saker om dej...hmmm.


Har redan berättat en hel del i tidigare awardinlägg.

1. Är obotligt morgonpigg.Uppe med tuppen kan man säga.

2. Dess värre också en kvällsmänniska.Mao jag sover inte så många timmar.
Har aldrig gjort det.

3. Gillar att läsa kokböcker och samlar på matrecept,men det där med matlagning har krympt
till ett minimum.
Kan nog bero på att efter att ha lagat mat i c:a 8 år till 120 personer så känns det som
att jag gjort mitt vid spisen :)

4. Gillar att gå på loppis.

5. Älskar och promenera.Då poppar det upp en massa idéer på vad jag ska göra när jag fått klart
det som ligger halvfärdigt.Vad tror ni det resulterar i???????Jo när jag kommer hem så måste
jag testa om någon av mina idéer går att förverkliga, och det i sin tur resulterar i ytterligare
ett arbete som ligger halvfärdigt.Nå ja.....nu är det nog inte så farligt som det låter.
Ett hel del blir faktiskt klart också.


6. Har inga problem med att montera det jag stickat men blocka nääää......
Det som ska blockas brukar få ligga och mogna ganska länge.


7. Älskar mitt liv som pensionär. Får bestämma över min tid....göra det jag vill ...har sorterat
bort ordet MÅSTE ur mitt ordförråd.Försöker hitta på ett annat ord istället för måste
Försök får ni se......det är inte så svårt.
Nu ska jag skicka awaden vidare.Den har snurrat på en hel del bloggar redan.
Skickar den till några nyfunna bloggvänner.


Garngrynet

Sunpans stick o virk

Ninasfinastunder

Mormors hem


Vårat Äleberg



1 kommentar: