söndag, november 01, 2009

Hurra,Hurra,Hurra !!!!!!!


YIPPIIIII !!!!!!!

Jag har vunnit i dag...inte en gång utan 2 gånger...Kan ni tänka er.
Först vann jag på Skördebloggen en härva av Cinas ljuvliga garn
Sedan vinner AIK Allsvenskan och jag som Solna bo håller ju på dom.
Jag var den enda på Fotbollsstickningen som tippade AIK som vinnare och Hipp Hipp Hurra,
jag vann igen.Denna gång ett nystan sockgarn.
Nu heter det ju "aldrig två utan den tredje"så nu får vi se om det dyker upp något mer,
eller så är det till att köpa en lott.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!!
    Så otroligt roligt och bra gjort av dig att tippa AIK - även om det gärna hade fått vara fel för min del:-)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till dina vinster.vist är det kul....

    ska bli spännande att se vad det blir av garnerna.
    jag hade ju tur jag med på skördebloggen.................

    Ha det gott !

    SvaraRadera