tisdag, augusti 04, 2009

Som sagt var.....

Fortfarande strul med min dator.....datorer gillar tydligen inte att flytta.
Den har strulat ända sen jag kopplade in den på min nya adress.
Måste nog få lite proffshjälp,

Stickhjälpen har skrivit lite info om Anna Braws bok
Kärlek Nål och Tråd som kommer ut i september.
Historien om den lilla Tuulasockan finns med i boken
men nu stickade på 2 stickor.
Målsättningen min har varit att skriva lite om detta men som sagt....den här &%¤&## datan vill något annat,
Jag sitter och stickar sockor i stället,och yemenvästar, och suckar över dessa datorer.

3 kommentarer:

  1. hej min vän!!! o Du mina är större än elefam´nter .. o finns lite högt upp också i form av lite grann hängande från taket i hörnen... har aldrig sett så i mina lägenheter förr... Ja, tålamod .. det är vad som krävs... helq livet... har jag upptäckt .. nu är han, sonen inte arg på mej längre iallafall... ha det gott vännen .. Elle Ps. har Du mönster till jemen västen??eller vad kan jag få tag på dett -... ? Ds.

    SvaraRadera
  2. Oooops vilket elände för dig. Strejkande datorer är inte roligt!! Hoppas det löser sig för dig.

    SvaraRadera
  3. Tack min vän .. jag ska hämta hem mönstret... ha en riktigt goer dag !!!

    SvaraRadera