lördag, augusti 29, 2009

Lördag em och Finnkampen är på gång.....




Så var det dax igen Finnkampen.....Då är blod tjockare än vatten...var så säker.
Har fått en diskduk klar och så är den lilla dominomössan på sluttampen.

Snart kommer syrran.Hon har kört fast på sin pärlade ljusmanschett,ska se om jag kan hjälpa henne.Ska nog plocka fram mina pärlor...måndag om en vecka börjar pärlträffarna igen.


Jag har bara sorterat bland mina pärlor,har inte sytt något.Planer finns att göra något till mitt kök.En mobil ???? eller en klocka......det återstår och se.

4 kommentarer:

  1. OJ vad flitig du är!!
    Mönstret med talgbollen kommer från Stenboden - nytt för i höst.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för överraskningen i min mailbox, den kanske hjälper mot depressionen. jag tycker du kan börja med en julmobil, det var någon som sa idag att nu är det bara 4 månd, kvar till jul hmm

    SvaraRadera
  3. Vad läckra saker...

    Ja det gör dom, fast paketet vägde inte över 3 kg iaf...
    Och frakten kostade en del, men gjorde mig inte så mycket, när jag vet det hjälper nån. :)

    SvaraRadera