onsdag, mars 18, 2009

Stickcafé i Solna.



Ejes Garn har börjat med stickcafé....kul.Föranmälan gäller.
Deras affär i Hässelby har haft det i ett år.Nu har dom börjat med stickcafé i Solna också.Hurra!!!!
Var 14:de dag onsdagkvällar mellan 18.30-20.30.Bra att det är på onsdagar.
I regel är stickcaféerna på måndag kvällar(har jag noterat)och då har jag mina pärlträffar och dom kan man ju inte avstå ifrån:)

Så ikväll är det jag som umgås med nya stickvänner,för jag tror inte att jag träffar någon bekant.
Har inte så många bekanta som är lika "insnöade"på stickning som jag.
Kul ska det bli i allafall.
Visserligen ska jag ta det lite lugnt med stickning pga min handled,men liiite kan jag sticka,

Vårdagjämningssjalen är inte riktigt klar ,ännu.Några varv kvar.Garnet tog slut......det visste jag att det skulle göra,
så det blev till att gnugga"fantasin"lite.Jag bestämde mej för lite vårgrönt på sluttampen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar