lördag, januari 03, 2009

Så var det lördag....igen.......



Nu är man lite vilse i"pannkakan"nu får man börja sjunga....

****lörda' varje dag,lörda'varje da'... och en större helg mitt i veckan

Även fast jag är en glad pensionär,och inte jobbar längre så vill jag ju att det ska vara lite vanliga vardagar mellan helgerna.I år var det ju många klämdagar,som rörde till det lite extra.

Jag fördriver dagarna med att äta,sticka ,och ta snabbpromenader med småhundarna.Dom är inte så pigga på att gå ut när det är så kallt.Det blir inga långpromenader...precis,då får man dra lilla Grassa ladyn.....Så här ser hennes favorit syssla ut om dagarna.



Ossi pojken han "spelar fotboll"med en vindruva....det ser jättekul ut.Synd att man inte har en videokamera,nu ska jag kolla på Wallander på TV4+ och sticka på en ny tröja till Ossi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar