onsdag, januari 14, 2009

Jag har blivit utmanad.

Fick en utmaning av Pärlugglan

4 FAVORITER PÅ TV

Deckar serier

Matprogram

Dokumentärer

Naturprogram.

4 SAKER JAG GORDE I GÅR

Städade lite

Stickade på Pomatomus sockan

Handlade

Stickcafé på kvällen

4 SAKER JAG LÄNGTAR EFTER

Att pärlträffarna ska börja igen.

Sol och värme

Att äntligen få ordning bland mina handarbeten

Att mitt garnförråd minskar.

4 FAVORIT RESTAURANGER

Seikoen vid Tegelbacken

Shougun i Gamla Stan

?????

?????

4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN

Alla nära och kära ska få ha hälsan.

Lära mej göra mer om pärlbroderi.

Mera slantar skulle inte sitta så illa.

En längre vistelse någonstans söderöver.

Skickar inte denna utmaning till någon speciell.
Utmaningen står öppen för alla som vill.

1 kommentar:

  1. Kolla in de här pärl-pudlarna...

    http://poshpoodle.blogg.se/2009/january/psst-pudelsugen.html

    visst skulle du kunna göra pudlar mycket finare:)

    I såfall hjälper jag dig att göra reklam, bara hojta till!

    SvaraRadera