fredag, november 07, 2008

Skam den som ger sej.........



Ytterligare en utlottning på FNixens pysselhörna en tjusig garnhärva.

Jag har gett mej själv garnköpsförbud.....jaaaa, jag vet att det är grymt.
I början var det svårt men nu har jag"nästan" vant mej.Har bestämt mej ...att vinna det räknas inte som inköp*L*
I morgon ska jag till Syfesivalen med min syrra och min dotter.



I dag har jag bearbetat mej själv genom att plocka bland mina garn påsar och typ inventera det jag har.På det sättet brukar jag klara mej från garnköp.

Det fungerade i våras på symässan,så det bör fungera nu också.
Jag planerar ju aldrig några stora stickprojekt.Typ koftor mm.Nuförtiden så stickar jag bara mindre saker,som vantar och sockor mm.Det största är nog sjalar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar