tisdag, oktober 07, 2008

Ett och annat har åstadkommits under veckan som gått.




Några par torgvantar blev klara i helgen.Det är ganska så pillrigt det där med fingrarna.Massor med år sen jag stickade fingervantar,men takterna sitter i.Nu har jag 2 par kvar att sticka...sen är den beställningen klar.
Lite marigt att sticka med mörkt garn på kvällen.....så jag dök ner bland mina restgarner och letade reda på garn och satte igång med par "sömntutor"(sockar att ha i sängen) under tiden som Ceasar Millan rehabiliterade hundar på TV4+.En socka blev klar.Rosa så klart!!!!! Tänkte ge dom till Hjälpstickan,men dom kanske stannar hemma hos mej i stället.Den känns så skön på foten:)

1 kommentar:

  1. Anonym2:58 em

    Jag har aldrig provat att sticka fingervantar, det ser så svårt ut så jag får se om jag ger mig på det en dag... Mina flickor önskar sig korta skaft på sina strumpor och jag är en glad mamma för jag tycker inte om att sticka skaft på strumpor *Ler*

    Ha det så gott/Kram

    SvaraRadera