lördag, juli 05, 2008

Stickorna har fått vila lite.

Som sagt,mina stickor har fått lite extra vila under veckan som har gått,men jag har ju stickat lite på kvällarna förståss.
Det har ju varit buss strejk här i Sthlm,så det har blivit apostlahästarna som har fått jobba.
Små killarna och jag har traskat säkert 1,5 mil om danJag äger ingen bil och det är säkert 20 år sedan jag körde så jag vill inte ens försöka, med T-banan har ju gått så man har kommit en bit i allafall.Vi har spelat mini-golf och testat Vasaparkens nya lekplats,som fick MVG i betyg av killarna,vi var där 2 ggr.Det är ju betyg nog.Nu får jag bara "hushålla"åt mej själv igen.Att promenera så mycke har jag inte tagit någon skada av,tvärtom,min höft har tydligen gillat läget för jag har inte haft ont,så nu ska jag fortsätta och ta låååånga promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar