lördag, juli 26, 2008

Lite stiltje är det just nu.



Det är förlåtligt att vara lite "lat"ibland.
Har kommit in i en "vet inte vad jag ska göra"period.Eller det kanske är så att jag har för många planer i mitt huvud.Det blir i allafall inga Juli sockor Pomatomus för min del.Det har jag bestämt.Är sugen ....men koncentrationen saknas just nu.Augusti sockans mönster har också kommit,och mönstret på pulsvärmaren för augusti,den ser spännande ,men är lite osäker på om jag skulle klara att sticka dom.Snart sätter OS igång och det ska stickas som bara den....,men jag har fortfarande inte bestämt mej för vad jag ska göra.Måste nog ta och dyka ner bland mina nystan,plocka fram det jag har att"bolla med"och se vad det ger.Efter det kan jag kanske göra ett nytt besök i någon garnaffär.
Har ju inte handlat garn på länge,kan det möjligen vara det underliggande problemet??

Jag kanske lider av "garndepression"hihihi....Finns det något som heter så???
Var senast igår i till stan och tittade in i en garnaffär för att söka inspiration.Kom ut utan garn.
Är man måhända sjuk då????

2 kommentarer:

  1. Anonym4:04 em

    Mmm, det där kan man känna igen ibland. Man vill göra så mycket, men finns ingen inspiration till nåt. Garndepression, det finns. =)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror du har åkt på nån sjukdom . Kan man verkligen gå in i garnaffären utan att köpa. Jag stickar febrilt fast det är lite svettigt om händerna när man sitter i solen. Tur man har trästickor. Augustis sockar var verkligen kul att sticka och gick fort försök få lite inspiration med dom.Kram

    SvaraRadera