söndag, juni 29, 2008

I kväll smäller det!!!!Fram med en lätt stickning.

Nu gäller det att ha en stickning som bara flyter på,så man inte missar spännande händelser.Jag hoppas ju att det ska bli en spännande match-Tyskland/Spanien.Hoppas att Spanien vinner.Jag har tippat fel de flesta gångerna så jag hoppas att den sista gången blir det rätt.


Nu är frågan .......vad ska jag sticka.


Börja på en ny"Barnabyhalsduk"eller ett par sockor på 2 stickor.?????



Vill inte sticka på Boleron som har mönsterstickning,då är det risk att jag får frogga i morgon.

4 kommentarer:

  1. Det är alltså nån annan som också väntar på kvällens match! :) Jag har valt Kaaospeitto (i Jämä-Ulla) som enkelstickning, hoppas det inte blir några ihoptagningar på fel håll...

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Är detta samma mönster som du har lagt ut som gratismönster? Eller är det nåt annat och i så fall var kan man hitta det?

    SvaraRadera
  3. Nej det är inte samma mönster.Den här sockan är likadan som Monica(strumpstickan)har mönster på i sin förra blogg.

    SvaraRadera
  4. -maria- Jag har sett det mönstret- Kaaospeitto.Jag älskar att sticka dominorutor,så täcket(peitto) lär säkert dyka upp på min blogg så småningom.

    SvaraRadera