torsdag, april 10, 2008

Mera garnplanering.


När vårsolen börjar värma(det tittar fram ibland) då får jag en massa energi och en massa planer på vad jag ska göra.Nej..nej....inte vårstäda och sånt.Möjligen tvätta fönster(det gillar jag).
All min energi riktar sej till garn,garn,garn.......
Här är lite av mitt lager av bomullsgarn.Har lagt det så jag kan se det hela tiden.Eftersom jag har lite idéer på vad det ska bli,men som vanligt så kan jag inte bestämma mej.Nu är det ju så att mina barnbarn(pojkar)inte är intresserade av stickat,men det finns kusiner ,2 tjejer som gillar att få lite gulliga saker.Som sagt.Hittade en tidning med fina somriga saker i.Kolla på det här.
Så vill jag ju också göra tunikan som finns i Hemmets Journal denna vecka-nr 15

2 kommentarer:

  1. Linnet längst ner var gulligt och tunikan är så häftig!

    SvaraRadera
  2. Anonym12:15 em

    Hm, bomullsgarn säger vår och sommar för mig... Utanför fönstret snöar det, suck... och grått är det jämt och ständigt... var ÄR våren??? Undrar när det var man skådade klarblå himmel senast... ... ...
    Må så grankott...

    SvaraRadera