fredag, februari 08, 2008

7 sanningar ....om mej....

Har blivit utmanad av Camilla att berätta 7 sanningar om mej själv.

**Jag är en typisk"plockare",går omkring och små plockar, med mina garner och pärlor,isynnerhet när jag inte har någon stickning på gång(en egen iaktagelse jag gjort*ler*)

**Är också en obotlig garnsamlare.

**Samlar på stick/virk mönster och matrecept, men sorterade i pärmar nänä...

**Har en låda full med brodeier...undrar just när jag ska börja brodera dom??????

**Städning gillar jag....inte,men jag gillar att tvätta fönster.

**Har svårt att säga nej om någon vill ha hjälp

** Kan inte titta på TV utan en stickning.

Frågan går inte vidare,har svårt att bestämma vem jag ska skicka den till.
Skulle tro att den valsat runt hos ganska många vid det här laget.

2 kommentarer:

  1. Måste bara berätta. kag tycker inte heller om att städa ,men tycker om att tvätta fönster. När jag berättar det tittar folk lite konstigt på mig. Blev så glad när jag såg att det finns fler....

    SvaraRadera
  2. Välkommen till "klubben"kul att man inte är ensam.Folk höjer lite på ögonbrynen,hmmm,menar hon allvar??????*skrattar*

    SvaraRadera