lördag, januari 26, 2008

Så får det bli.....Grå Februarisocka.



Hittade garn i mitt"garnförråd" så jag behöver inte köpa.Duktig flicka som inte föll för frestelsen.*ler*Garnet heter Sock4 och är ett stretchgarn,det är väl därför jag har köpt garnet tror jag,men det blev aldrig stickat något av garnet.

Februari sockan blir grå med vit resår.Måste ju se hur det kommer att bli,så i går kväll fick första sockan "födas".Mönstret har jag använt tidigare,har stickat några par halvvantar med samma mönster,som är lätt,nästan"självgående".
Jag har fortfarande inte hittat två av mina ädelträstickor.Dom sitter troligen i ett par pulsvärmare som ligger någonstans (suck)jag behöver nog ta ett rejält djupdyk bland mina UFO'n dom måste ju finnas någonstans.

2 kommentarer:

  1. Anonym3:34 em

    Snyggt med avvikande färg på mudden. Ska tån bli vit också?

    SvaraRadera
  2. Tänkte mej en vit häl och vit tå.
    Hade tänkt mej rosa eller ljuslila,men jag hade inget av dom färgerna och jag SKA inte köpa mera garn,på ett tag.

    SvaraRadera