söndag, januari 06, 2008

Nytt År kräver lite nytt.

Nytt år då vill man se lite nytt,så det fick bli en lite ansiktslyftning på bloggen.
Själv duger jag som jag är.Snöovädret som har gjort södra Sveriges vägar osäkra har kommit hit.Det har börjat snöa lite smått,så vi får se hur det kommer att se ut längre fram på dan.
I dag tänker jag kolla eller snarare lyssna på skidtävlingar på TV nästan hela dagen.
Jag har en plan.I dag ska jag dyka ner bland mina restgarner och se vad som finns.
En hel del det vet jag och allt går säkert att använda till något.Vet att jag har ganska mycke acrylgarn,inte så bra,men jag tänker som så att bättre en halsduk i acryl som värmer lite än att garnet ligger här hos mej till ingen nytta.Jag skulle tro att en hemlös sk.....er i om halsduken är av ull eller acryl,huvudsaken är att dom får något att vira om halsen.Ullgarnet jag har det ska få bli mössor.
Så de'så.Nu har jag satt detta på pränt så nu är det "klubbat"sas.

1 kommentar:

  1. Det är precis min plan också. Sport på tv och stickorna glöder. Håller just nu på och stickar strumpor för glatta livet. Vilken uppvisning av Kalla!

    SvaraRadera