måndag, december 10, 2007

Änglar,visst finns dom.



Här är några änglar som jag gjort.
Hittade lite trevliga mönster som jag ska sy.

Julinspiretat förståss.Laddade upp med mera pärlor,så jag klarar mej till februari.Vi startar igen den 11/2.
Nu ska jag sätta mej en stund med mina pärlor innan ögonen blir för trötta.




I dag fick jag mitt första julkort.Blev jätte,jätte glad.Det är nog det gulligaste jukort jag sett.
För visst är det gulligt??Tusen tack Monica,och en STOR BAMSEKRAM till dej.

8 kommentarer:

  1. Tack det samma:)

    Det är en bild av Birgitta Lindeblad, konstnärinnan här från Göteborg, och man kan köpa hennes underbara kort bl.a på Baldershage eller Bohusslöjd m.fl ställen...

    tyckte tomtemor var så tuff i badkaret:)

    SvaraRadera
  2. Dina änglar är underbara!

    SvaraRadera
  3. Visst är det kortet gulligt ! Fick ett likadant . jag frågade Monica om det var jhon eller jag på kortet .. men det kanske var Du ??? *L* Ha det gott vännen ... kram!

    SvaraRadera
  4. Änglarna är så söta .. undrar om jag kan få köpa några av Dej? Kram!

    SvaraRadera
  5. *s*
    Det var nästan kul... Ja, när jag såg julkortet tänkte jag omgående - Monica, hihihi... och så läste jag texten - Monica... Ja, verkar som man börjar känna sina vänner ute i bloggrymden ;)
    Må så gott... värmländskan... kramis Bim
    Bims Portal!/Sjöbackas blogg

    SvaraRadera
  6. Eleonor= maila din adress till mej.
    så fixar det sej.De flesta har gått åt,men nya är på gång.
    Vi hörs.Kram.

    SvaraRadera
  7. Anonym8:52 em

    Fina änglar du gör!

    SvaraRadera
  8. Birgitta Lindeblad har precis fått en ny hemsida upptäckte jag precis. Finns massa fina kort!

    www.birgittalindeblad.se

    SvaraRadera