fredag, oktober 05, 2007

My Day är över för i år.


Så har man då blivit lite äldre.Jag har slutat att fylla år ,men familjen påminner mej varje år.
Gillar att fixa kalas när andra fyller, men mina egna kalas vill jag slippa.Vill väl inte bli påmind om att man blir äldre.
Hade önskat mej en ny skrivare,min gamla hade gjort sitt.Nu står det en tjusig skrivare och väntar på att få bli inkopplad(jag är usel på dessa moderniteter)Den har scanner också.Wow,det hade jag ju inte tänkt mej förståss.Men det ska väl inte vara så svårt att lära sej.


3 kommentarer:

  1. Jättebamsekramisgrattis!!!

    SvaraRadera
  2. Anonym10:55 fm

    Grattis till dig Soili, och tack för grattishälsningen. Det verkar vara många stickerskor som fyller år i oktober. Kan undra varför?!
    Ha det så gott!!

    SvaraRadera
  3. Anonym10:36 fm

    En jättekram från mig, Grattis!

    SvaraRadera