onsdag, oktober 24, 2007

Kände för att göra en ny höstmössa .



Det börjar ju bli lite kyligare,inventerade mitt mössförråd,det var så skralt så det är skämmigt att visa i bild.Till råga på allt,så mycket som jag stickar,så har jag ingen höstmössa.Dåligt...riktigt dåligt.En fin vintermössa har jag ju fått av min mössbytarvän Camilla.

Så sagt och gjort,jag skred till verket på eftermiddagen.Kollade lite olika mönster,den här eller den här.Det slutade med att jag gjorde en egen komposition(som vanligt)tog lite här och lite där och mixade till det lite.Detta är resultatet,ganska bra om jag får säga det själv.Fick till ett bra foto också,i badrummet med användande av 2 speglar,att jag inte tänkt på det tidigare.Det är alltid struligt när man ska ta kort i sin ensamhet.

1 kommentar:

  1. Anonym10:35 fm

    Mössan ser härlig ut, riktigt så man skulle vilja äta upp den och ha den på sig på samma gång. Fysiskt omöjligt men vem vet.

    Kram

    SvaraRadera