fredag, september 28, 2007

En överrsakning hängde på dörren.....




I dag hängde det en överraskning på min dörr när jag kom hem.Det var inte posten som levererat.Min sjalbytarvän måste ha haft vägarna förbi.







Kassen innehöll en gullig påse(mina älsklingsfärger)och i påsen låg en härlig sjal.Tusen tack Kristina.Synd att jag inte var hemma.








Extra kul är att jag fyller år nästa vecka.Sjalen kom som en extra present.
Har visserligen slutat att fylla år,jag fyller alltid bara 30 plus tillägg ,men barn och barnbarn vill ju så gärna gratta,så det blir tårt & glass kalas.

2 kommentarer:

  1. Modigt! Här hade påsen försvunnit på två röda tyvärr..

    fin sjal:)

    SvaraRadera
  2. annars kan du göra som en av mina släktingar började med när han fyllde 50. Han har slutat addera år till sin ålder utan subtraherar numera år från sin ålder =)

    SvaraRadera