fredag, augusti 03, 2007

Vad månde göras ur denna bok/Mitähän tästä kirjasta ulee tehtyä.



Äntligen kom boken jag väntat på.Nu sitter jag och suktar över en hel del fina hundkläder.

Endel mönster kan jag säkert använda.Grazza har så långa smala ben så det går inte att göra vad som hellst åt henne.Sådana här benvärmare kanske vore något*haha*.
Nej det tror jag inte skulle gå.Klorna hakar upp sej i maskorna.
Vähän koiran asusteita pitäisi tehdä.Tuli tilattua pieni kirja.
Ajattelin muumuassa näitä säärystimiä,hihi...mitähän isäntä sanoisi???Mutta en usko että se olis'kiva idea,sillä Grazzan kynnet tarttuisi koko ajan silmukkoihin,neuloin kerran pienen pusakan hihojen kanssa,mutta oli hankala pukea se Grazzan päälle.Niin että jokunen peitto kyllä käy paremmin.

1 kommentar:

  1. Jag har också fått min och den var lika charmig som låneboken från bibban. Så många roliga mönster att bli glad av:)

    SvaraRadera