torsdag, augusti 02, 2007

Svårt att välja bland trevliga bloggar.......

Svårt att hitta på rubriker tycker jag.Har blivit taggad av Strumpstickan.

Så nu ska jag plocka ut 4 bloggar som jag läser ofta ....oj oj det blir svårt.

Har många som jag hämtar inspiration ifrån.Blir svårt att välja,men här kommer några.

Det får bli dom som är på svenska.


Strumpstickan är självklar.Hennes skildringar från Göteborg,får mej att vilja flytta dit.Alla tips och idér som hon stör omkring sej,om böcker att läsa och att köpa*skrattat*Jag får hålla hårt i plånboken.

Brittmariel kommer som god tvåa.Många fina arbeten har sett dagens ljus genom hennes flitiga fingrar.Tjusigt fotogalleri har hon också.


Lena gillar jag också att läsa,många fina sjalar finns att skåda, som sätter fart på min "stickklåda"ha ha...nu rimmade jag visst.

Johanna design här kan fastnar man i timmar om det vill sej.Underbart vackra smycken och annat finns att skåda.

Elle's vardag trevlig läsning och gulliga bilder på hennes katter.

Sedan något som ligger långt från allt vad stickning heter.

Roberto Vacchi Jag satt klistrad(nästan) vid teven under hela Tour de France tävlingen.
hans referat var så trevliga ,som en guidad tur genom Frankrike.
Så ni förstår att inte kan jag bara sluta läsa hans blogg...nej nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar