söndag, juni 17, 2007

Gula sjalen klar./Keltainen huivi valmis.


Den gula sjalen är också klar.Hade inget mönster utan jag stickade bara på ,så jag visste inte riktigt hur den skulle bli,men jag är nöjd.Garnlagret har minskat med tre nysta.*Skrattar*Det finns säker"333"nystan kvar.
Huivi on valmis.Ei ollut mitään mallia,sen kun tein vain...niin että en tiennyt minkä lainen siitä tuli ennekuin olin sen pingoittanut.Mutta hienohan se on.Ja 3 kerää vähemmän minun lankavarastossa,mutta siellä on varmasti vielä"333"kerää jäljellä

2 kommentarer:

  1. Jättefin! Snygg ny layout:)

    SvaraRadera
  2. Anonym2:31 em

    Hejsan! Jag hittade nu din kommentar på min sticksida stickdesign. Jag har inte uppdaterat den på så länge då jag har gjort mycket annat än att sticka. Tack så jättemycket för inlägget :-D Vilka fina saker du har gjort! Vad kul det blev med pärlpapegojorna! Ha det så jättebra / Linda

    SvaraRadera