torsdag, februari 15, 2007

NHM-paketet kom från Norge.



Hurra!!!Paketet från min hemliga vän har kommit,det var sänt från Norge.Jag är jätte glad över innehållet.Tove-garn som går att tova,ett mönsterblad med 3 olika mönster på tovad väska,nu ska här tovas,så var det lite pärlor med,dom ska pryda min väska.



Vi har börjat med våra pärlkvällar igen,och jag gjorde en liten fågel,har också stickat klart pulsvärmarna och så har det blivit 2 par tofflor,som lillsyrran ska få.Hon fryser om fötterna.


Har också börjat på en sjal i ett norskt mönster som heter-Fisken.Min dotters värninna ska ha sjalen,hon har färgat garnet själv.

När man skriver ner vad man håller på med så blir man förvånad-hur hinner jag med allt?

Men det är väl så att om man tycker det är roligt,så hinner man med och så har jag ju"ständig semester"nu förtiden.Det förklarar en del.

1 kommentar:

  1. Jag är också hemma och älskar att ha många projekt på gång och så får de ta den tid det tar. Vad trist det skulle varit annars om man inte hade handarbetet, ujauja.

    Vilken fin gåva du fick!

    SvaraRadera